söndag 14 november 2010

polaroids


herrejess vad jag älskar de där två dumhuvvena. Helt
galna människor. 3 månader med den ena galningen idag<3
På tal om galningar så firas idag farsdag och min pappa, han
om någon är helt komplett galen. Jag älskar honom så mycket!
Han har den mest bisarra humorn i världen och du har absolut
ingen som helst aning om vad han kan hitta på. Jag kan tala
om allt med honom och han förstår mig. Ibland känns det som
om han kunde läsa mina tankar. Att sitta i soffan med mina ben
i hans famn eller tala 2h timmar om livet i bastun är något av
det bästa. Jag litar fullständigt på honom, även om han står med
sina 100kg på mina fötter, kramar så att nacken går av och
skrattar hysteriskt av förtjusning när han meddelar att love hurts.
en äkta watutts!

Inga kommentarer: