måndag 30 maj 2011

hejdå

Har just raderat flera GB från datorn och kastat bort flera kilo
skisser, målningar och annat fysiskt från min låda här på skolan.
Tre års arbeten i roskisen. Sådärja. Konstigt, tomt men skönt.
Idag äter jag antagligen sista gången mat på Akan. Gu Akans mat
kommer jag att sakna. Så jäkla god mat och trevlig personal.
Idag har jag troligtvis också min sista jumppatimme och sista
gången jag sitter i lugna luckan med en kopp te. Lite vemodigt
men mest är jag nog bara glad. För om någon frågar hur de här
tre åren varit kan jag med gott samvete och utan tvekan svara
helt fantastiska och att min klass är den bästa jag haft!
Det börjar liksom vara dags att byta kapitel.
Framför mig har jag massa roliga festligheter, inträdes prov, resa och ett helt
sommarlov med tid för vad som helst. Kram!

Inga kommentarer: