torsdag 2 juni 2011

dimision 1.0

På onsdan hade jag dimision. Det var roligt och lite för hett.

Nämen hejsan, vad ni är söta idag

jöu stiligt minsann

Det kändes bra att få examensbetyget och det att man äntligen
har en utbildning. Dessutom fick jag ett stipendie så lyckan
var ännu större.

En skruttig bukett och ett skruttigt kort fick Jannike. Vi hade
bl.a. skrivit dit hennes favorit fraser.
Som Fråga inte så svårt! Jag är på kaffe. Det ordnar sig nog. Kom
inte före kl 10, jag vill sova! Inte är det så stor skillnad.
Sen påminde vi henne om den gången som Jannike gömt sig
i lugna luckan eftersom hon inte var säker på att hade hon lektion.
Hahhah härlig människa!

På kvällen kom en del av klassen och grilla till mig.
Ni skall få se en polaroid så fort jag skannat in den.

Hey, jag har sommarlov!

Inga kommentarer: