onsdag 21 december 2011

Paipis sjöar


Efter en skön sovmorgon (till kl 11 !!) for vi och inspektera
paipissjöarna. De är väl inga sjöar påriktigt bara vatten
som runnit och samlats på åkrarna.

Solen sken och en mystisk dimma låg i horisonten.

Länge var den inte framme..

Underhöll oss med isen. Den var helt jättejätte tunn.

Ruben hitta ett hjärta <3

Konstaterades att sjöarna såg betydligt större ut långt ifrån.

och så traska vi hem.
Jag älskarälskar att det är jullov. Jag sträckläste En dag i förrgår
och igår såg jag på Grizzly Man och började läsa på En komikers uppväxt
och snart skall jag forsätta min Mucha läsning och kolla på Gomorra och Fast food
nation. Jag har ännu dendär ruttna stegringen men jag har ju 3 veckor på mig att
ta det lugnt och det är så jävla skönt! Så skönt att hinna se dem man älskar i lugn och ro,
äntligen få en dygnsrytm där man inte vaknar halv 6 av sig själv och göra
spontan promenader mitt på dagen som idag. Pusspusspuss!

1 kommentar:

ragnar rael sa...

yikes vilka fina bilder och härlig text! så mysigt