söndag 15 juli 2012

Furulid

 Vi var kattvakt hos min momi och mofi för 2 veckor. Jag har försökt latat mig själv och så har
vi mest sett film och myst. Och vaktat den dementa katten. På bilden nedan hade vi en fantastisk
kväll med fint väder egengjorda hamburgare och film som avslut.

Annars är det helt bra, lite mindre jobbturer om ett par veckor, lönen (fast inte hela) har kommit,
var på ett finfint släktkalas och skall få en matta av mina snälla morföräldrar imorgon!
Om jag bara inte hade så ont i magen hela tiden.


1 kommentar:

Hanso sa...

Skönt att höra att du lyckats chilla mer. Färre arbetsturer kommer göra dig gott! Jävligt synd med magen ändå :( Super mysiga bilder från din momi o mofi, dom har så sött hus! Hör gärna av dig om du har en ledig dag och du känner för en kopp te eller något :) Jag har inte så mycket program så jag träffas gärna.