måndag 24 september 2012

lägenhet och en massa kinamat



Hade en urskön helg hos Ruben i Vasa. För er som missat det så löste sig det
väldigt lämpligt med lägenheten för lärkan hade en tvåa som blir ledig 1.10!
Den är som gjord för oss, 41 kvm med utsikt mot parken och busstationen
inom gångavstånd. Ruben behöver dessutom bara flytta sina möbler två trappor
upp. Otroligt skönt att ha det fixat! Jag känner annars också att det har lugnat
ner sig lite inom mig. Det känns kiva att gå i skola och jag har äntligen haft ro att
vara lite utomhus och att äta ordentligare. Fortfarande i behov av en vecka
ledigt men har ändå känslan av att jag kommer att klara mig.
Idag kom dessutom min nya mark II...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj mega grattis, både till lägenhet o kamera!! njut :)

Ulrika

Emilia sa...

Så glad för er skull! Kramis Mandi!