onsdag 12 december 2012

amus(e)ing

Kan inte tänka på något annat än jullov. Undrar om jag någonsion längtat efter det lika
mycket som nu? Vill ha ledigt, koppla bort skolan och krama sönder alla jag saknat.
Bestämde mig för att skita i sista kursen och tänker lämna in en halvfärdig uppgift.
(photoshop, vem bryr sig?! borde nog bli godkänd ändå) Fick  4/5 i kontaktfotografering
och väntar nyfiket på andra vitsord. Vann dessutom 3dje pris i en fototävling och fick 200 e
för en bild som jag i all hast skickat in, inte så illa!
Imorgon skall jag söka jobb för mitt mellanår och så skall jag rita min andra illustration för
kyrkpressen. 10 till. åhhå. Känns som att jag skriver en massa onödigt och längtar efter
att publicera något av mina mer genomtänka texter. Men det känns lite skrämmande.
ps. Muse var jäkla bra!

Här är en bild som jag tog för en fotohistoria uppgift, en bister gentleman i
Arnold Newman stil. Han är nog snygger han, fästmannen min.


Inga kommentarer: