tisdag 1 januari 2013

krabbisfunderingar

Jag har inte publicerat texten om mina operationer här än.
Men jag är på väg. Vill först korrigera texten litet. Skrev den
när jag var mycket upprörd och det känns som att jag måste
återge den i ändrad form, nu när jag fått lite klarhet.

Har sovit 3-4 h inatt (lade mig kl halv 7..) och har för första gången
sedan min 20 års födelsedagsfest varit riktigt ordentligt full. På
grund av min Ibs, väljer jag noga när jag känner att det är värt att dricka
alkohol med följden av sjuk mage flera dagar efteråt. Men igår/idag var det
värt. Jag hade helt förskräckligt roligt. Just vad jag behövde. Vara galen
på ett bra sätt, med en massa fina vänner.

Jag känner mig lyckligt lottad. Jag är omringad av kärlek och hyser stor
tillit till den.
Vetskapen om att jag är älskad fastän jag i princip är totalt vrickad. Att ni
av någon mystisk anledning fortsätter att bry er även om jag rapar er i öronen
och gör fula miner i fönstret vid totalt fel tidpunkt. Det är fina grejer det.
Så även om jag är super dålig på att hålla kontakt och typ aldrig skriver något
om er så skall ni ändå veta att jag älskar er så himla mycket och jag är så glad
över att få vara och ta del av era liv. Puss!

och nu är jag förskräckligt trött fastän jag egentligen ville skriva en lång text om
hur fantastisk Ruben är (vilken överrasskning!) och hur ont i magen jag har
men jag lämnar det till en annan gång. Så gott nytt år! sov gott!