tisdag 17 september 2013

We'll remain after everything's been washed away by the rain






































Jag är förskräckligt inspirerad av allt och alla just nu! Skulle kunna läsa böcker, rita, fotografera, laga mat,
inreda, lyssna på musik pröva kläder, smycken och sminka mig i evighet. Är speciellt inspirerad av höstens färger och är särskilt förtjust i de rostbruna färgerna med stråk av guld i sig. Skaffade en guldglittrig eyeliner och en mörkbrun kajal, åh det är så roligt och jag känner mig extra fin! Tröjklänningen på bilden har jag förresten fyndat på loppis för några euro och är glad över att min samling klänningar-som-känns-som-nattlinnen-men-inte-ser-ut-som-det växer. Ser framemot att leta en passande affish till den andra sovrumsväggen och att hitta en lampa då den dåvarande gick sönder ( vi försökte fixa sängen, men lyckades inte med det och söndrade lampkupan av glas samtidigt). Drömmer lite om att färga håret. Synpunkter? Funderar på någonslags nyans av koppar eller en riktigt nötig brun. Idag planerar jag att fara och dansa, hejhej!

Inga kommentarer: