måndag 7 oktober 2013

första skoldagen

Nu gör jag något som jag aldrig gjort förut här på bloggen - publicerar webcamera bilder!
Jag håller nog kvar vid min no-webcam policy men idag kände jag för att tänja på den regeln.
Om en halv timme skall jag ta bussen till Jakobstad. Känns roligt, har inte sett mina klasskamrater
på snart ett halvår! Och så blir det roligt att börja studera igen. Dagens bussresor kommer att fördrivas
med Susan Sontag och musik. Imorgon då väckingen är 5:20 hoppas jag bara på sömn. Måste hitta mina öronproppar igen.
På mig har jag ett av mina senaste och bästa loppisfynd, en fantastisk klänning som är pyjamasmjuk, spänner ingenstans men ser ändå städig ut, 10 av 10! Härligt väder igen dessutom, hälsar väderkvinnan.
(inte sovrummets bästa vy precis. Rubens handuk, datorkartongen, tvättställningen och tavelramen som söker passlig bild..) (Ajo, så här blev håret, i samma nyans som min riktiga hårfärg, sådär mellanbrunt, men guöd saknar mitt långa hår!)


2 kommentarer:

Natalie M sa...

Du har så fin blogg! Känns som jag har nämnt de tidigare eller så har jag bara tänkt de varje gång jag är inne och läser :P

Anonym sa...

Nämen tack, vad glad jag blir! Hade ingen aning om att du ens läste bloggen :) Vad roligt! ha det bra/amanda