onsdag 9 oktober 2013

Lissabon kyss

Häromdagen förde vi två engångskameror som vi hade med till Lissabon för att framkallas. Tänk att de fått vänta över ett år! Det var roligt att se vad som fastnat. Inget speciellt men den här bilden värmer hjärtat extra. Kom också på att det finns väldigt få bilder på Ruben och jag som pussas, vet inte egentligen vad det beror på men det är ju mysigt att åtminstone ha den här. Förövrigt har skolan kommit igång och det känns helt okej. Fortfarande rädd för att bli stressad och alltför trött, men jag skall göra mitt yttersta att undvika det. Annat som är skönt är att springa nu när det är lite svalare = mindre människor ute = får springa ifred. Fio kommer hit på fredagen, vilket blir så roligt och så har jag dessutom en barnfotografering på lördagen vilket är lite nervigt (hur skall man vara med barn?) och ganska spännande men fint också såklart. Behöver barn till min portfolio. Så puss på er!






1 kommentar:

Nannu sa...

Ja tänkte så på dig när jag tog foton på lilla A halvåret till ära. Sku så vila ha fina bilder på henne av en yrkesfotograf så vi är till förfogande! Å ni e så fina! <3 kraaaamis