onsdag 5 februari 2014

Saker jag skulle ha velat säga idag

- LYSSNA på mig jävla kärring!!!!
- Jag har inte låg smärttröskel för jag vann Ruben i klappa handen tävlingen och vet du hur jävla stark Ruben är?!!!
- Jag har inte låg smärttröskel, vet du hur det är att leva med IBS varje dag??!!!
- JAG HAR INTE LÅG SMÄRTTRÖSKEL (sade det nog men skulle ha velat säga det en gång till)
- Jag lipar inte för att jag är rädd för smärta eller sjukdom, jag lipar för att jag är rädd för att ni skall göra förhastade beslut.
- Jag lipar för att jag är rädd att ni inte skall bry er tillräckligt
- Sluta tala till mig som om jag vore en bebis
- Sluta förlöjliga mig
- FUCK YOU!!!!
- Håll käften!
- Håll käften! (åt taxikusken som pratade om vädret)
- Så nu skall jag kanske ha ont i tre månader till?

Inga kommentarer: