söndag 23 november 2014

95. fall vita snö

Tillsvidare har självhjälpen gått bra. Jag har knappt tänkt på slutarbetet utan sysselsatt mig med filmer, bra samtal med vänner, sudoku, promenader och våga mig till simhallen. Det känns rätt bra nu. Tog naturligtvis i helt för mycket vid simningen och känner mig rätt söndrig och är lätt oroad över det, men planerar ändå snart en till tur till simhallen. Men den här gången kanske för att vattenlöpa. Rörelserna vid vattenlöpning borde vara bättre för onda ljumskar och stärker säkert dessutom bäckenbottnets muskulatur. Just nu njuter jag även extra av de stora vackra snöflingorna som dalar ner. Utomhusluften är frisk och sovrummet var så ljust när jag vaknade idag att jag trodde solen sken. Nu har de visserligen lovat regn för imorgon men det är väldigt fint för stunden. Inkommande vecka är fylld av ombrytning för Arena tidningen vilket blir både stressigt och himla kul samtidigt. Min kreativa nerv mår bra i varje fall. Jag drömmer om att paja Viggo och mina förhoppningar är inte helt osannolika då han varit mycket modig på senaste tiden. Hans prat är dock fortfarande ett olöst mysterium. Vad vill han?
Imorgon hoppas jag på en kort och lugn promenad och på att kanske ha ro att göra ett kort blogginlägg.



Inga kommentarer: