måndag 1 december 2014

96. Livskvalitén.

Lyssnar på This warm december, A brushfire Holiday Vol.1 med Zee Avi och Matt Costa och G.love och Jack Johnson. Härligt.
Blev så himla glad av mitt urolog-besök idag. Jag berättade om veckan som varit och sade att jag börjat simma och hur skönt det känns. Och urologen blev så innerligt glad för min skull! Vilket ökade min glädje ytterligare. Hon sade att min livskvalité definitivt förbättrats och att det är fantastiskt. Jag är beredd att hålla med. Just nu, idag, känns allt överkomligt. Och det ni, det är betyder så otroligt mycket. 
Jag gläds över jullovet, löften om härliga skogspromenader, släktbesök, nepalesisk mat, nya hobbitt filmen och att få se en hel del vänner igen. Jag gläds över att känna mig glad.


Känner mig fin i min nya halsduk och min loppade vinterkappa.
Gläds över att förra årets vinterskor ännu är högst användbara och otroligt bekväma. Väl spenderade dyra pengar. (skrattar åt mina korvade långkalsonger)



Inga kommentarer: