söndag 1 februari 2015

5

5 saker jag brukar säga
- Jag är HUngrig!
- Jag måst på vessan
- argh, stööön, jag har så ont
- Vad tänker du på?
- Jag älskar dig!


5 saker jag brukar tänka
- Vad skall jag äta?
- Vilken ost skall jag använda?
- Vad tänker han på?
- Sedan när jag är frisk skall jag göra det och det och det
- Varför är livet så satans orättvist?



5 saker väldigt få personer vet om mig
- Jag tänker alltid ekologiskt fastän jag inte handlar (både köpa/göra) ekologiskt
- Jag avskyr att ha korta naglar
- mina fisar luktar sällan illa nuförtiden (great success!)
- Jag drömmer i hemlighet om en tatuering i svanken
- Jag kan vara sur och bestämd (Ruben sade att jag skulle skriva det)

5 saker jag älskar att göra
- Att somna nästan direkt när jag lägger mig ner i sängen (stal svaret av Ida)
- Att äta gott
- Att ha flow när jag skapar
- Att skratta mig fördärvad med valfri person
- Att se årstiderna ändra under springturer (suck, när skall den dagen komma igen?)

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
- Att ljumsksmärtorna skall försvinna så att jag kan röra på mig igen
- Jag vill hitta något trevligt mellanårsjobb
- Flytta till en annan lägenhet
- Ha ett ett fantastiskt bröllop
- Resa till Liverpool med Ruben min

5 saker jag beställer utomlands
- Vad jag tror är gott och som upprör min mage minst.



5 saker jag saknar i min garderob
- Bekväma bootcut jeans
- En lång öppen tröja
- Ett par gå-vänliga vår/höstskor
- En längre motionsjacka
- Ett par icke skavande gymnastikskor
(- Lösa t-skjortor och andra kläder som ersätter allt som är för smått)

5 saker som doftar underbart
- Växtligheten efter ett sommarregn
- Rubens egna och parfymdoft blandade
- mina egna parfymer
- skogen
- Stekt halloumi



5 saker jag vill bli bättre på
- Att orka fastän det är supersent
- Inte få ångest över mitt utseende
- Inte panikera över påhittade scenarion 
- Hålla kontakt med fler människor samtidigt
- Grafisk Design

5 saker jag skrattar åt
- Mina egna fisar
- Andras fisar
- När jag spexar för mig själv eller Ruben
- När Fio eller Ruben spexar
- Karinkonstgrepps blogg!

5 saker som gör mig till mig
- Att jag skrattar åt och med mig själv
- Att jag älskar allt som involverar god mat i gott sällskap eller ensam
- Att jag är öppen med hur jag mår och vad jag gått igenom (stal svar av Ida igen)
- Att jag är brydd och obrydd samtidigt
- Att jag sitter på wc:n med dörren öppen


1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du, du är jätte vacker!